onsdag den 10. juli 2013

Tøsebesøg

 



De sidste par dage har huset været fyldt med tøsefnidder og (i følge Clara) legekammerater! Min ældste søster og hendes veninde, Julie, har taget den lange vej til nordjylland for at komme på sommerferie-besøg. Den har både stået på shopping i teenagestil, hård træning og kreativiteter. Pigerne havde allerede hjemmefra bestemt sig for at de skulle lave print på tote-bags, så jeg måtte ellers bare i gang med at sy...
Jeg havde en fin plan om at være i god tid, og få syet poserne lørdag, men impulsivt endte vi i Århus, til råhygge ved nogle dejlige venner, Louise og Martin (det var længe tiltrængt) og jeg har sjældent spist mig så tyk, for Martins mad er bare guffeligufguf :-)
Men skidt pyt, tirsdag endte jeg alligevel med at få syet taskerne, imens pigerne valgte citater der skulle stå på taskerne, og imens de med stor koncentration fik skåret bogstaver ud til den store guldmedalje (sjovt det var det)..


 







 
 
Alt imens vi valgte at sidde indenfor og spilde det gode vejr, så nød Clara det til fulde! Hun blev placeret på altanen i en balje og fik hygget derude i en god times tid - dejligt at være barn :-) (don't worry, altanen er en meter fra symaskinen, så jeg kunne være med på samlige vandplaskerier og kopper skum-kaffe der blev lavet)
 
 
 
Slutresultatet af tirsdagens fnidderi blev til en taske til hver. Selvom det var sjovt, var resultatet vist ikke helt som det var blevet forestillet i hovedet. Men glade var pigerne, og jeg synes nu også min (den grå) er meget sjovt :-) Mon ikke de nok skal blive brugt flittigt her til sommer. Det er om noget altid sjovere, at have noget man selv har lavet!
 
 

 
 
 
 
Mit fine lille mærke, fik også en lille plads på poserne..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar