mandag den 25. februar 2013

Kreativ wire ring!

Det fedeste smykke!

For en uges tid siden fandt jeg et billede af den fedeste ring på I SPY DIY (find hende i min bloggerliste) og jeg blev bare forelsket - jeg måtte straks prøve selv at fixe sådan en djævel. Så i weekenden var jeg ude og købe wire, tang mm, så jeg kunne prøve min egen lille smykkeproduktion :-) DIY forklaringen så såre simpel ude, så jeg tænkte: "Det' jo ingen sag!" Men der blev jeg klogere...
Det er nemlig ikke det nemmeste i verden at lege med wire, og det krævede også nogle forsøg, at få noget der bare mindede om en ring ud af nørkleriet.
Til sidst (efter flere forsøg end jeg har lyst til at skrive) lykkedes det mig ligefrem at kreere to styk nærmest yndige ringe.
Det kan selvfølgelig være at i ikke er enige, men kom med en lille kommentar - hvad enten i synes de er grimme, flotte, kreative eller hvad i nu lige finder på. Det kan også være at i bare vil have at jeg laver en DIY på ringene.. God aften til jer alle!

En lille sløjfe <3

En omgang kontrolleret krudseduller :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar